BMW M4 Competition-teszt: 19 lóerő 2 millióért
Végtelenül leegyszerűsítő megközelítéssel nagyjából ennyi, amivel az alap BMW M4 kupénál többet tud a megvadított Competition változat.
Végtelenül leegyszerűsítő megközelítéssel nagyjából ennyi, amivel az alap BMW M4 kupénál többet tud a megvadított Competition változat.
Limitált szériával ünnepli a BMW a harmincéves M3-at. A 450 lóerős ünnepi M3-ból mindössze 500 példányt készítenek a bajorok.
A bajor sportkocsi orosz tulajdonosa Ken Block nyomdokaiba lépett a moszkvai utcákon.
Úgy tűnik, a gyártó is így gondolta, és még erősebb M4-et dob piacra. A bajorok tavasztól elérhetővé teszik az M3/M4-hez a Competition csomagot, amely az optikai kiegészítőkön túl plusz 19 lóerővel is felruházza a sportmodellt.
A versenypályás használatra optimalizált, de közúton is használható BMW M4 GTS kivitelből mindössze 700 példányt készítenek a bajorok.
A BMW M4 GTS koncepcióautója az amerikai, Pebble Beach Concours d'Elegance rendezvényre készült. A versenypályás használatra optimalizált M4-es megkapta a vízbefecskendezéses motort is.
Az rendben van, hogy új korában mintegy 110 millió forintba került, de a három felnijén és az utasteren kívül nem igazán maradt ép alkatrésze, így igencsak kérdéses, hogy valaki hajlandó lesz-e ezért a roncsért ennyi pénzt kiadni.
Komoly erdőirtást végzett egy M4-es BMW Németországban, ahol egy menetpróba ért csúfos véget.
Ritkán látni francia buldogot 431 lóerős sportkupét vezetni, de úgy tűnik, ha a volán mögé ülnek, akkor nincs megállás.
A BMW M4-es sportkupéja lesz idén is a Moto GP biztonsági autója, a tavalyi modellhez képest jelentős fejlesztéseket hajtottak végre az autón, amelyek ha beválnak, később az utcai modellekben is visszaköszönhetnek.
A BMW-k jellegzetes Angel Eyes ikergyűrűi az Iconic Lights tanulmányautón akár 600 méter hosszan is képesek bevilágítani.
Egy vasárnap reggeli kaliforniai autós találkozóról indult éppen haza az egyik résztvevő a 431 lóerős bajor sportgéppel, amikor úgy gondolta, hogy ad egy kövér gázt az út mellett kamerázó közönség előtt. Nem kellett volna.
Nehéz annál jobban lezúzni egy autót, mint ahogyan száguldozó férfi végezte ki saját M4-es BMW-jét néhány napja a dél-afrikai Klerksdorpban.
Olasz, japán, német, brit és amerikai sportautók feszülnek egymásnak a kifutópályán, hogy kiderüljön, melyikük futja a leggyorsabban a negyedmérföldes sprintet. Megfizethető árú kompakttól kezdve az összekeres sportautón át egészen az amcsi izomautóig terjed a felhozatal, bónuszként pedig a BMW hibrid sportkocsija is megmutatja a benne rejlő potenciált.
Szinte a teljes modellpalettát felsorakoztatták, amik között meseszép gumifüstölést mutatott be az új zászlóshajó.
Feltehetőleg próbakörre vitték a 431 lóerős bajor sportkupét, de a tesztelés rosszul sült el.
Szenzációs videót adott közre kanadai vezérképviseletén keresztül a BMW: a főszereplő az új M4, amelyet egy elképesztő helyszínen fogtak hadra. Vagy mégsem?
Alig kezdték el leszállítani az első példányokat, egy húszéves sofőr össze is törte a bajor sportautót.
Timo Glock és Martin Tomczyk DTM-versenyzők a bajor sportmodell sajtóbemutatóján füstölték el a gumikat.
A BMW M4 Cabrio húsz másodperc alatt összehajtogatja a keménytetőt, és máris a szabad ég alatt élvezhetjük a 431 lóerőt.